Sunday, October 31, 2010

Migration from Wordpress to Blogger

Migration from wordpress to blogger.. Semua ni gara2 blog lama (haris.gen-7.com) dah tukar server set by member aku.. then, semua posting data, ie : picture xbuleh save and publish dalam tu.. Gara2 problem nie, aku decided migrate masuk sini..

Sebut pasal migration nie, terlintas pula isu resignation.. Isu ni dah hangat diperkatakan kat opis aku lately nie.. almost everyone, those yg join PBB sama batch dgn aku da resign.. hanya tinggal 3-4 org ajer budak2 melayu yg masih setia.. Giliran aku??.. Insyaallah next year, aku dah bosan traveling.. Nak settle down kat KL, lepak2 baiki umah, main futsal bersama kengkawan, berjalan umah akak2 n abg2 and enjoy my time with my wife..

1 comment:

  1. hehehehe...sini lebih sempoi n xcomplicated sgt..

    chayok2!!!cant wait to be with you everyday..n of cos,ianya satu kebahagiaan buat humyra dan ummi jika abah sentiasa bersama kami..rasa selamat dan bahagia..

    ReplyDelete