Monday, June 6, 2011

family Quality Time

This month aku banyak menghabiskan masa di Kelantan..
Di Kelantan ni pon atas urusan kerja.. Almost 1 bulan la jugak..
Rindu pada family? Masyaallah..
Rasa sia2 dan buangnya masa kat sini tanpa isteri dan anak..
Tapi aku tetap bersyukur kerana aku masih pulang setiap minggu..
Motivation aku? positive thinking.. Haha.. Xde maknanya..
Aku cuma pk, mesti ada org lain yg mungkin xdapat bersama family berbulan2 lamanya..
Amat rugi mereka ini dan alangkah bertuahnya aku lagi..
Hargai masa bersama family.. Spent ur quality time with ur family effectively..
Teringat kat Humyra.. Huhuh..

humyra

p/s : saya kena main futsal juga untuk menjaga kesihatan..
time main futsal xkira... hehe.. 4 my wife

1 comment:

  1. I wish u r alwiz besides me to experience wonderful moment together.im weak without u.

    Quality time?blik ujung mggu pn nk maen ftsal..1 mlm je duk rumah every week,tu pn dcuri oleh futsal,i need more time wif u.hehe

    ReplyDelete