Saturday, May 7, 2011

Hepi Mothers Day

Hari ni HARI IBU, UMI, MAMA, MUMMY, MAK, MI, MOM and etc..
Setiap insan mempunyai gelaran manja untuk ibu mereka..
Aku ada dua org ibu dalam hidupku.. Aku bersyukur ke-atas pemberian mu ya ALLAH..

Untuk Ibu kandungku - MAK -
Aku sedar tiada apa yang dapat membalas jasamu,
kau melahirkan aku, memakai pakaian-ku, memberikan-ku didikan,
kau tak penah letih melayah karenah anak mu yang sangat nakal.
Tanpa mu, aku pasti takkan mencapai kejayaan seperti sekarang..
Terima kasih MAK - Pn Hj Zarina Binti Md Yusof

Untuk Ibu mertuaku - UMIE -
Kau sentiasa memberikan perhatian kepada ku,
Memberikan ku nasihat yang berguna, Menyediakan santapan yang enak2 belaka,
Tidak pernah jemu melayan karenah menantu mu yang belum cukup matang ini,
Kau seorang yang sangat sporting, Aku bersyukur mempunyai ibu mertua seperti mu,
Aku beranggapan dirimu sebagai Ibu-kandungku jua..
Terima kasih Mi - Pn Hj Zaharah Binti Haji Saleh

Sentiasa menghargai mereka..
Selamat Hari IBU/MAK/UMIE..
Terima kasih untuk segala-galanya..

No comments:

Post a Comment