Tuesday, May 3, 2011

Resigned.. ??

aku xpandai berblog sangat mcm bini aku.. beliau sgat pandai berblog nie..
aku mcm aku la.. merepek ajer.. ok la..
jom kita sambung cite pasal last posting aku kat sini, RESIGNED..
perghhh.. memang isu hangat !!!..
mana tak hangatnya, semua org yang sama batch ngn aku kat PBB dah resigned..
tinggal aku ajer.. bukan ape, maybe masa dan rezeki aku belum sampai..
anyway, alhamdulillah... walaupon xdapat keje baru.. yang penting dapat PROMOTION..
Itu la dia, kata org rezeki anak.. aku dapat berita ni last month and effective April 2011..

Ape2 pon.. Rezeki tu semuanya dari ALLAH.. yg penting kita bersyukur..
Semoga bertambah rezeki keluargaku..

1 comment:

  1. amin ya rabbal alaminnnnnn~~~
    tp harus ade misi dan visi ya abahhhh...chayoookkk abahhhhh..umi taw abah bolehhhh!!!

    ReplyDelete